Re: Berend Bakker x Anje Schreiber

  • annemarthsterringa
    Message 1 of 8 , Jul 21, 2010
      Hihi, ik hoop nog steeds op meer info over deze Antje Bakker uit Stamreeks van Slobbe op mijn website...
      *
      Wouter Willemsz van Slobbe
      Gedoopt Leiden (r.k.) 13 december 1756, bouwman, pachter, 1795 paspoort, overleden Leiderdorp (Zijlwijk nr. 97) 14 april 1813.
      Hij trouwde Leiderdorp 18 februari 1798 met Antje Bakker, geboren Kalslagen (aan de Bilderdam) rond 1767, bouwvrouw, tapster, overleden Leiderdorp (huis nr. 64) 1 juni 1835.
      Kinderen:
      1798 Wilhelmus Woutersz (Willem) van Slobbe 1804 Joanna Woutersdr (Jansje) van Slobbe
      *

      Groetjes,
      Annemarth

      --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "L.A.Bakker" <l.a.bakker@...> wrote:

      > Dag Annemarth,
      >
      > Opzoeken ok, maar je hebt veel meer info boven water gekregen dan ik
      > verwacht had. Mijn grote dank voor al deze aanvullingen. Als je ooit iets van de onderstaande namen zoekt, dan hoop ik je een tegenprestatie te kunnen leveren...
      >
      > Met vriendelijke groet uit een broeierig Oost-Brabant,
      >
      > Leo Bakker
      > Bouwend aan één grote database BAKKER in Nederland.
      > Verder alles gezocht over de families VAN WOUWEN en LINNENBANK (incl.
      > variaties).

      <knip>