GensDataPro was ervaringen met my.heritage.com

  • Rienk de Boer
    Message 1 of 1 , Jul 17, 2010
      Beste Irene
      Wel even de juiste info verstrekken.

      GensDataPro kost 60 euro als lid bent van de NGV. Niet leden betalen 10 euro meer.

      Een Update is gratis, ik heb er niets voor de update betaald.
      Dit geldt alleen voor de heel oude versie en die wordt niet meer geleverd.

      Wel is het een programma dat veel tijd vraagt om het onder de knie te krijgen.
      Meer infö: http://gensdatapro.ngv.nl/index.html?ln
      Zelf werk ik met GPD en Progen.

      Een hobby kost altijd geld. Maar Aldfaer is een goed alternatief en gratis.

      Met vriendelijk groet
      Rienk de Boer