Gezocht gezin: Makasser Nederlands Indie en Johannesburg Zuid-Afrika

  • Gerard de Jong
    Message 1 of 3 , Jul 13, 2010
      Beste mensen,

      Ik ben op zoek naar meer gegevens van onderstaande personen.

      Gijsbertje Mobach, geboren 01-11-1912 te Dordrecht, overleden 19-05-1977 in ? (waarschijnlijk ergens in Zuid-Afrika)
      en haar man
      Pieter Charles van der Vliet, geboren 29-08-1915 te St. Pancras, overleden ? in ?

      Het huwelijk was op 17-12-1942 in Utrecht.

      Kort na de oorlog zijn ze vertrokken naar Nederlands Indie en waarschijnlijk daarna naar Zuid-Afrika.

      Het laatst bekende adres is: 121-8th Street Orange Grove, Johannesburg Transvaal

      3 kinderen zijn mij bekend:

      - Bodine van Vliet (geboren 1944 in Utrecht)
      - Pieter van Vliet (geboren 1946 in Oudenrijn)
      - Agneta van Vliet (geboren 1948 in Makasser)

      Alvast bedankt.

      M.vr.gr.
      Gerard

    • blauwe- parel
      Message 2 of 3 , Jul 13, 2010
        Beste Gerard,

        Misschien heb je hier iets aan:

        http://www.eggsa.org/genealogy_publications/gp_websites.htm

        http://www.egssa.org/library/main.php?g2_itemId=43

        sagenealogie@yahoogroups.com

        http://www.sagenealogie.com

        Groeten,

        Margaret

        To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com

        Message 3 of 3 , Jul 20, 2010
          Beste Margaret,

          Helaas heb ik op de sites geen informatie kunnen vinden over Gijsbertje van der Vliet-Mobach en haar gezin.

          Ik blijf zoeken.

          M.vr.gr.
          Gerard