Re: [Friesland-genealogy] van der werf

  • jens
    Message 1 of 5 , Jun 4, 2001
      hartelijk dank voor jullie informatie,

      alleen 1 vraag,
      het overzicht van Jack Terveer geeft 3 kinderen aan waarvan 1 levensloos,

      Hans G. spreekt over een levensloos 4e kind
      Dit zou betekenen dat er nog een vierde kind is geweest wat ook levensloos was geboren?

      in iedergeval ben ik aardig op weggeholpen, mocht iemand hulp vanuit RA Utrecht nodig hebben, hoor ik het graag,

      J de Graaf

      Opzoek naar : van Vugt, van Beers, Kremers, Cromvoirt, de Graaf, Ebbelaar, Kriek, de Mare, Sier, van der Werf, Oosterbeek, Lap,
    • j.j. geestman
      Message 2 of 5 , Jun 4, 2001
        Het levenloos 4e kind werd geboren op 21 januari 1868 te Makkum.
        vr.gr.,
        Hans G.

        of: http://go.to/frgen .