+ Overlijdensberichten Haarlems Dagblad + meer

  • Rob Hubert
    Message 1 of 1 , Jun 6 9:56 PM
      Beste lijstgenoten,

      Zojuist heb ik de overlijdensberichten aangevuld. Het gaat om het Haarlems Dagblad (mei 2010 en 1995, 1997), Leidsch Dagblad (1997) en onbekende kranten (Trouw, Zwolse Courant? 1997)). Onder de knop 'overlijden' --> 'Laatste updates' vindt u de overlijdensberichten welke ik heb toegevoegd.

      Tevens de eerste gegevens van de gezinsreconstructie van Ruurlo.

      Met vriendelijke groet,

      Rob Hubert
      Haarlem, the Netherlands

      Website
      http://www.rob-hubert.nl

      Altijd opzoek naar; always looking for:
      Aberson, van Brederode, Heijboer, Hubert, Ripperda,
      Schuwer, Westerbeek van Eerten, Witterick.
      ---