Rein Wiebes

  • woutersteensma
    Message 1 of 1 , Jun 3, 2010
      Hallo Tjerk,

      Eergisteren zag ik op je site dat je de doop van Rein Wiebes (08-04-1674 Franeker ,zoon van Wiebe Lolles en Maaike Jetses) ergens gevonden heb.
      Ik had Rein ook al aan Wiebe Lolles (Steensma) gekoppelt, maar met een groot vraagteken omdat ik nergens een doopdatum heb kunnen vinden.
      Kan je me vertellen waar je die doopdatum gevonden heb?
      Ik heb van een paar andere kinderen van Wiebe Lolles de doopdatum ook nog nergens kunnen vinden.

      Ik wist dat er tussen families Tichelaar (gch, gg etc.) en Steensma veel raakvlakken waren, zo heb ik in mijn genealogie div. families waar b.v. uiteindelijk de ene Tichelaar en de andere Steensma als familienaam aanneemt, maar op jouw site kwam ik bijzonder veel bekende namen tegen. Helaas is je site nu even uit de lucht anders had ik wat specifieker kunnen zijn, maar misschien een idee om in de toekomst wat puzzeltjes te gaan oplossen?

      Verder kwam ik op je site Anna Dirks van Arum tegen. Een mevrouw waar ik al veel van weet, maar graag meer wil weten. Vooral betreffende sociale omstandigheden e.d. Ieder snippertje is welkom.

      Vr. groet Wouter Steensma