FW: Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"

  • Andrys Stienstra
    Message 1 of 313 , May 30, 2001
      Van: jea.netta@... [mailto:jea.netta@...]
      Verzonden: woensdag 30 mei 2001 22:53
      Aan: andrys@...
      Onderwerp: Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"

      Nieuw bericht in het gastenboek "Friesland-genealogy"
      Datum : 30/5/2001
      Tijd : 22:52:46
      Naam : Netty Bijlsma
      E-mailadres : jea.netta@...

      Wie van de geintreseerde in Genealogie kan mij helpen: Ik ben opzoek naar
      gegevens van Auke Ymes van der Werf Hij tr. te Gorredijk 08-05-1785 met
      Antje Folkerts Bijlsma Antje Folkerts is Geb te Gorredijk 13-12-1753
      D.gezind 13-01-1754 berichtje graag als onderwerp Genealogie..
    • J.A.RUITER
      Message 313 of 313 , Nov 26, 2004
        test