(Fwd) Re:Jelle Jellema

  • Nanny Verheijen
    Message 1 of 2 , May 30, 2010
      Alex, heb zojuist de site van Jaap Groen bekeken. Daar staat het huwelijk van Jelle Jellema
      met Almanniena Lemmers vermeldt. Zoekend op de DVD met de Indische Almanak op de
      naam Lemmers vond ik dit huwelijk ook: 31 augustus 1850 te Soerabaja. Bij een
      zoekopdracht naar Jellema vond en vind ik dit huwelijk niet. De indexering van de bestanden
      is helaas niet 100% in orde.

      Met vriendelijke groet,
      Nanny

      From: Nanny Verheijen <verheijen@...>
      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      Subject: Re:Jelle Jellema
      Copies to: idzznew@...
      Send reply to: verheijen@...
      Date sent: Sun, 30 May 2010 14:36:08 +0200

      Hallo Alex,

      > Weet je ook met wie Jelle Jellema was getrouwd?

      Nee, helaas. Huwelijk niet gevonden in de Indische Almanak en bij de geboortes worden de
      ouders niet genoemd.

      Met vriendelijke groet,
      Nanny

      Nanny Verheijen - verheijen @ flover.nl (spaties verwijderen)
      families Verheijen - Van Ewijk - Van der Vat - Albering - Flohr - Van
      Gumster : http://www.nannyverheijen.nl/genealogie

    • gerard lemmens
      Message 2 of 2 , May 30, 2010
        Dag Nnny,

        Is de naam Lemmers met een r of Lemmens met een n ??
        Met dank en groeten,
        Gerard Lemmens
        Piet Lemmers uit Malden heeft een boek uitgegeven Lemmers zeven voud en daar zullen ze waarschijnlijk ook in voorkomen ?! Ik ben helaas op het moment niet thuis dus kan het pas morgenvond nakijken ! Als ik het vergeet (ik wordt oud !), herinner me dan even direct svp.

        From: Nanny Verheijen <verheijen@...>
        To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
        Copies to: idzznew@...
        Send reply to: verheijen@...