Familysearch

  • Cor
    Message 1 of 1 , May 29, 2010
      In de Benelux groep zag ik onderstaand bericht.
      Denkelijk ook interessant voor de lezers hier.

      Gr. Cor

      Op 28-05-10 23:02, Frank van de Velde schreef:
      > Beste groepgenoten,
      > Voor de (onder)zoekers, die gebruik maken van de scans, die
      > beschikbaar gemaakt zijn via pilot.familysearch.org:
      >
      > Op de bronnenpagina van mijn site (http://www.famvandevelde.nl/
      > bronnen.html ) staat sinds vanavond de tweede editie van een overzicht
      > van de beschikbare jaargangen per gemeente en soort scan (lees: akten
      > e.d.). Ik hoop hiermee wat duidelijker te maken wat er per gemeente
      > aanwezig is. Zie het bestand voor meer informatie.
      >
      > met groet, Frank

      Ha Frank,

      Door dit bericht ben ik er nu pas achter gekomen dat je via de vermelde
      site http://pilot.familysearch.org/ door op "Search or Browse our record
      collections" te klikken door de online staande akten kan bladeren.

      Dat was me tot op heden steeds ontgaan... :-\

      Nu komen een aantal in Genlias en de Digitale Stamboom ontbrekende akten
      ineens binnen handbereik !

      Hartelijk dank,
      Jos

      --