Merk Boelens

  • mvdhauw
    Message 1 of 1 , May 29, 2010
      LS

      Ik ben op zoek naar Merk Boelens. Ik heb zijn geboortedatum maar ik vind hem nergens meer terug. De rest van zijn broers en zusters heb ik terug kunnen vinden.
      Wie o wie kan mij hierbij verder helpen??

      Geboorteakte Franekeradeel, 1886
      Aangiftedatum 5 maart 1886, akte nr. 28
      Merk Boelens, geboren 5 maart 1886
      Zoon van Willem Boelens en Hiltje van der Mey

      mvg

      Menno