Re: [Friesland-genealogy] Op zoek naar..

  • Yvonna Both
    Message 1 of 3 , May 29, 2010
      Hallo Alexander
      Ben jij bekend met Anne Meindertsma...? in Canada...........

      Vriendelijke Groeten

      Yvonna

      --
      Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Gr��en / Avec
      les salutations aimables

      Yvonna Both Brusik
      Wpg.Canada
      Website: http://gw.geneanet.org/dutchess1948

    • Alexander de Grote
      Message 2 of 3 , May 30, 2010
        Hallo Yvonna,

        Bedankt voor je reactie, maar nee, ik ben niet bekend met Anne Meindertsma. Heb je daar misschien een mailadres o.i.d. van?

        Bedankt,

        Alexander de Groot