Re: [Friesland-genealogy] Derk Gerkes, Surhuisterveen x Pietje Harms, Rottevalle

  • Geert Kamphuis
    Message 1 of 3 , May 28, 2010
      Dag Johan,

      Bedankt voor je reactie. In de groningse yahoo-group werd ik ook al naar
      een doopsgezinde Gerke Jans uit Surhuisterveen als mogelijke vader van
      Derk Gerkes verwezen.
      Hij en zijn vrouw Eelkje Freerks komen voor in de lijst van Feanster
      Mennisten, zie
      http://www.doopsgezindsurhuisterveen.nl/namen_van_leden_dgs_1570___1930.htm.
      Het gezin met kinderen kun je ook vinden in de genealogie van Gerke Jans
      op http://www.mattiebruining.nl/genealogie/ (Doetje wordt daar nog niet
      vermeld).

      met vriendelijke groeten

      Geert Kamphuis