Re: [Friesland-genealogy] Wolter Jans Bos (ch)

  • Jaap Ruiter
    Message 1 of 2 , May 13, 2010
      Hallo Wolter,

      vergeet je de doopsgezinden niet? Ik heb gemerkt dat zo'n beetje slechts
      de helft van de bevolking in Giethoorn/Blokzijl in de doopboeken terug
      te vinden is.
      Hou je ook niet te strikt vast aan achternamen. In mijn familie komen
      inmiddels voor : Backer, Zootjes, De Boer, Huisman, Meester, Visscher,
      allemaal met dezelfde stamvader...

      Groeten Jaap Ruiter