RE: [Friesland-genealogy] Jacob Bakker x Geertje Walings Bakhuis

    Message 1 of 5 , May 13, 2010
      Leo,

      Eerst heb ik Tresoar.nl gezocht en vervolgens heb ik de gevonden aktes bij
      Allefriezen.nl ingezien om te kijken of er nog additionele informatie in
      stond die van belang was.

      Het feit dat Geertje echtgenoot c.q. weduwe van Jacob Bakker wordt genoemd
      is geen garantie voor een eventuele huwelijkse staat ;-) Ze waren vanaf ca
      1828 bij elkaar en zijn tot Jacobs dood (1845) bij elkaar gebleven. Van
      lieverlee zal de omgeving hen als "echtelieden" gezien hebben en zo zagen
      Jacob en Geertje dat misschien ook..

      Met vriendelijke groet

      Nynke van den Hooven (vanuit het Zuidwesten van dit kouwe land..)

      _____

      Van: Friesland-genealogy@yahoogroups.com