Re: Index overledenen Dongeradelen 1806-1812 in Excel

  • hzijlstra
    Message 1 of 21 , May 11, 2010
      L.S.

      Allemaal leuk en aardig zo'n cursus Excel voor genealogen, maar vraag in het vervolg gewoon de webmaster of hij de info van de betreffende webpagina al in excel beschikbaar heeft ;-)
      Scheelt vaak een hoop onnodig werk die je aan het echte sneupen wilt besteden.

      Groetnis, Hans
      http://sneuperdokkum.blogspot.com
      http://www.angelfire.com/vt/sneuper