Re: [Friesland-genealogy] Waar staat de NB bij de aanname?

  • Irene Visser
    Message 1 of 3 , May 10 10:07 AM
      Hai Cor,

      daarom ze vreemd dat het bij de naamsaaname staat.
      Waar moet dat dan ergens staan.
      Pfff kwam de overlijdensakte van vaders weer tegen en daar heet ie Baarsma.
      vandaar misschien ook dat o.i.d.

      Maar hele verdere fam. gaat verder als Haarsma, en dat is ook de achternaam
      van zijn moeder. Dus zal wel Haarsma zijn denk ik. Heb al mailtje gestuurd
      naar Tresoar, misschien dat die dan nog wat uit overlijdens akte kunnen
      halen. Eat Haarsma of Baarsma betreft.

      groetjes Irene.

      http://www.genealogieonline.nl/stamboom-van-der-meulen-zondervan/