Re: [Friesland-genealogy] Index op overleden personen in de Dongeradelen 1806-1812

  • Janny van der Meer- de Vries
    Message 1 of 7 , May 9 3:52 AM
      Hallo Wim
      Heel graag zou ik een copy van jou document willen krijgen
      Ik heb veel voorouders in deze streek van Friesland en jou document is een
      mooie aanvulling
      Alvast bedankt
      Janny van der Meer
       Wim de Groen <w.de.groen1@...>
      From: Wim de Groen <w.de.groen1@ <mailto:w.de. groen1%40kpnplan et.nl> kpnplanet.nl>
      To: Friesland-genealogy <mailto:Friesland- genealogy% 40yahoogroups. com> @yahoogroups. com, sneuperdokkum@ <mailto:sneuperdokk um%40yahoo. com> yahoo.com
      Date: Saturday, May 8, 2010, 9:50 AM

      Hallo,

      Voor eigen gebruik heb ik het document "Index op overleden personen in de
      Dongeradelen 1806-1812", geschreven door G. Helder / FAF, bewerkt. Ik wil
      het echter niet alleen voor mezelf houden, iedereen die er interesse in
      heeft mag het ook hebben.

      Het oorspronkelijke bestand heb ik omgezet naar een Word-bestand in
      tabelvorm, waarbij de datum is omgedraaid naar de notatie YY-MM-DD. Daardoor
      is het mogelijk geworden om per kolom te sorteren. Het bestand (48 pagina's)
      heb ik nu op datum gesorteerd, maar met enkele eenvoudige ingrepen kan nu
      ook op de andere kolommen worden gesorteerd, bijvoorbeeld op patroniem of
      achternaam.

      De oorspronkelijke titel was "Index op overleden personen in de Dongeradelen
      1806-1812", maar het document eindigt met eind december 1811. In het
      document is niets aanwezig van 1812. Daarom heb ik de titel veranderd in
      "1806-1811".

      Het Word bestand is door de tabelvorm 4 mb groot geworden. Dat kan nog net
      via e-mail verstuurd worden.

      Een ieder die een kopie wil hebben moet het maar laten weten.

      Met vriendelijke groeten

      Wim de Groen

      E-mailbericht gecontroleerd door Spyware Doctor (7.0.0.514)
      Databaseversie: 6.14950
      http://www.pctools com/nl/spyware- doctor-antivirus /

      __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5096 (20100507) __________

      http://www.eset com