"Index op overleden personen in de Dongeradelen 1806- 18 11"

  • Wim de Groen
    Message 1 of 1 , May 9, 2010
      Dag allemaal, sorry voor de overlast die ik jullie heb bezorgd bij het
      versturen van e-mails met bijlage, ik was niet op de hoogte van de
      mogelijkheid tot uploaden van bestanden, maar kreeg daarvoor een tip. Toch
      weer wat geleerd! Groeten, Wim de Groen.

      E-mailbericht gecontroleerd door Spyware Doctor (7.0.0.514)
      Databaseversie: 6.14950
      http://www.pctools.com/nl/spyware-doctor-antivirus/