Re: [Friesland-genealogy] Re: opzoek gevraagd - Pieter Menno Heebel - Brouwer

  • sonja neyen
    Message 1 of 30 , May 6, 2010
      Hoi
      Eigenlijk had ik het gelezen maar er ook over heen gelezen dat het een lijst
      van J.W.Brouwer was meer van he he daar heb je het zelfde verhaaltje weer.
      Mooi stom van mij, volgende keer beter opletten.
      Bedankt
      Sonja
      Message 2 of 30 , May 16, 2010
        voor de belanghebbenden en andere ge-interesseerden,

        Ik had Sonja al even gemaild,
        voorheen GEN 330 - Geslachtlijst Brouwer 1640-ca 1900 door P.K. Brouwer Pzn

        bevindt zich sinds de omnummering thans in Collectie Handschriften bij Tresoar.

        Collectie is nog niet beschreven, dus je moet een afspraak maken om hem in te zien, zodat ze tijd hebben hem op te zoeken.
        Lijkt me - of ik hoop althans - die oude-rond-1839-op-het-buro-van-Blaupot die later aangevuld is.

        Nog een correctie, want ik schreef 'evenmin als ten Cate .."
        moet zijn 'als Cramer blz 205'
        en dan bedoelt hij "Leven en verrigtingen van Menno Simons"
        uitgegeven 1837 Amsterdam
        met een voorwoord uit 1836.

        KNIPKNIPKNIP