Re: Hekke

  • annemarthsterringa
    Message 1 of 3 , May 3 12:55 PM
      Jan, een hoofdletter H wordt vaak als St gelezen en omgekeerd; ik weet er alles van, heb veel familie onder Herringa gevonden.

      Ooit was hier, of bij de Groningengroep, de vraag wat een H-dochter was, bleek een stiefdochter te zijn.

      Met andere woorden, zou er 'stekke' kunnen staan?

      Groet,
      Annemarth Sterringa