zoeken wumkes

  • johanpetermels
    Message 1 of 3 , May 3, 2010
      Dag Margreet,

      Lijkt mij een prachtige site, heb gekeken en geprobeerd. Maar ik krijg de zoekfunctie schijnbaar niet door. Hij geeft geen enkel resultaat of gegeven. kun je mij een tip geven?

      Met dank en groet, Johan.
    • reyacta
      Message 2 of 3 , May 3, 2010
        Hoi,

        Ik weet niet recht wat je bedoelt.
        http://www.wumkes.nl/

        heeft rechtsbovenin een zoekvenstertje,
        om binnen de site te zoeken.
        Bij mij werkt dat wel.
        Wat zoek je? want dan kan ik het hier ook eens proberen.

        Misschien moet je ook de oude spelling gebruiken,
        waterlands en -e deed hier niets, maar met sche wel.

        groet Margreet

        --- In Friesland-genealogy@yahoogroups.com, "johanpetermels" <jpmels01@...> wrote:

> [...]
        >
        > Lijkt mij een prachtige site, heb gekeken en geprobeerd. Maar ik krijg de zoekfunctie schijnbaar niet door. Hij geeft geen enkel resultaat of gegeven. kun je mij een tip geven?

      • JP Mels
        Message 3 of 3 , May 3, 2010
          Hoi Margreet,

          Vraag mij niet hoe het kan?? Maar de link die je nu meestuurde werkt wel.
          Inderdaad, wel exact ingeven wat je wilt vinden.

          Dank voor de bijstand, hartelijke groet, Johan