Hekke

  • Jan Rienstra
    Message 1 of 3 , May 3, 2010
      Wat is een Hekke?

      In de Akte staat "sedert verscheidene jaren van deze Hekke afwezig".

      Groetjes,

      Jan

      j.rienstra9@...

      http://members.upc.nl/j.rienstra9/

    • Jaap Ruiter
      Message 2 of 3 , May 3, 2010
        Hallo Jan,

        moet dat niet gewoon "plekke" zijn?

        Groeten
        Jaap Ruiter

        Jan Rienstra wrote:
        > Wat is een Hekke?
        >
        > In de Akte staat "sedert verscheidene jaren van deze Hekke afwezig".

> [...]
      • annemarthsterringa
        Message 3 of 3 , May 3, 2010
          Jan, een hoofdletter H wordt vaak als St gelezen en omgekeerd; ik weet er alles van, heb veel familie onder Herringa gevonden.

          Ooit was hier, of bij de Groningengroep, de vraag wat een H-dochter was, bleek een stiefdochter te zijn.

          Met andere woorden, zou er 'stekke' kunnen staan?

          Groet,
          Annemarth Sterringa