Re: [Friesland-genealogy] help: zoon heeft als patroniem niet vaders voornaam

  • judith.henstra
    Message 1 of 1 , May 21, 2001
      Beste Ron,

      Bedankt voor je reactie. Ik zal dan maar aannemen dat deze zoon inderdaad echt van deze ouders is.

      Beste wensen,

      Judith Henstra
      judith.henstra@...

      Het kwam wel vaker voor dat zoons met naam en toenaam (patroniem) naar
      grootvader(s) werden vernoemd.

      Als je op mijn pagina www.boef.net/nng/ de Stamreeks Wieringa bekijkt
      zie je 5 (!) generaties achter elkaar met de naam Hindrik Willems,
      allemaal weer een zoon van een Hindrik Willems!

      Vriendelijke groet,
      Ron Boef