Fwd: Oorlog 1944 : uniek dokument

  • Yvonna Both
    Message 1 of 1 , Apr 23 11:21 AM
      Dear Group members

      Ik kreeg dit vandaag van een neef van mij, ik vind het geweldig intressant
      zodoende stuur ik jullie deze site !

      Een Fijn Weekend

      Groetjes

      Yvonna

      * *

      *Voor de geïntresseerden onder ons !?*

      Oorlog 1944 Uniek document voor geïnteresseerden

      een schat aan informatie

      * Ben je geïnteresseerd in de landing in Normandië en de Slag van
      de Ardennen , dan zal je hier zeker een hele tijd zoet mee zijn.*

      * Klik naar volgende site : (HEEL INTERESSANT)*

      Klik >>> www.strijdbewijs.nl

      --
      Met vriendelijke groet / With kind regards / Mit freundlichen Grüßen / Avec
      les salutations aimables

      Yvonna Both Brusik
      Wpg.Canada
      Website: http://gw.geneanet.org/dutchess1948