nieuwe group: windgenealogie

  • Herman
    Message 1 of 1 , Apr 14 1:51 AM
      ik ben een nieuwe group opgestart om via die group gegevens te kunnen uitwisselen inzake de families WINT, WIND en WINDT met alle voorvoegsels
      en dan met name voor diegenen die verder willen overleggen over wat ze op mijn site hebben gevonden: www.windgenealogie.org
      Op deze site staat onder gerelateerden een database van 140.000 personen
      die op een of andere wijze daaraan zijn gerelateerd en vele andere "veen" families.
      Bezoekers van mijn site en belangstellenden kunnen hier member van worden.
      Herman Wind