RE: [Friesland-genealogy] familie Ketel

  • J.Woudstra
    Message 1 of 3 , Apr 12, 2010
      Goedenavond Ernst-Jan,
      Hartelijk dank voor je reactie. Ik ben al weer een stapje verder gekomen. Ik
      was ook al De Wapenheraut tegengekomen, maar ik zag net dat de jaargang van
      1911 ontbreekt in Tresoar! Ik zal toch nog wel naar Den Haag moeten om het
      boek over de familie Ketel-Hackfort in te zien. Het is ook in Arnhem, maar
      het wordt niet uitgeleend.
      Met vriendelijke groet,
      Joop Woudstra

      From: jwoudstra@...
      Date: Mon, 12 Apr 2010 20:36:35 +0200
      Subject: [Friesland-genealogy] familie Ketel

      Beste leden,
      Wie kan mij inlichten over de ouders van Albartus Ketel? Hij was getrouwd
      met Jancke Douwes Doma en ze hadden een zoon Jan die in 1683 burger werd van
      Leeuwarden, komend van Diever. De naam Ketel is zeer bekend in Diever. Jan
      was goud- en zilversmid.
      Bij voorbaat hartelijk dank,

      Joop Woudstra

      Geen virus gevonden in het binnenkomende-bericht.
      Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
      Versie: 9.0.801 / Virusdatabase: 271.1.1/2806 - datum van uitgifte: 04/12/10
      08:32:00