RE: [Friesland-genealogy] Database Hoogeveen, Ruinen, Zuidwolde en Ruinerwold is ge-updated

  • blauwe- parel
    Message 1 of 3 , Apr 8 12:15 PM
      Dag John,

      Bedankt voor al je werk.

      Ik ben al enkele voorouders tegen gekomen.

      Margaret

      To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com
      From: john.youghal@...
      Date: Thu, 8 Apr 2010 15:58:27 +0000
      Subject: [Friesland-genealogy] Database Hoogeveen, Ruinen, Zuidwolde en Ruinerwold is ge-updated

      Beste lijstgenoten

      Ik heb zojuist, de nieuwe update van de database Hoogeveen � Ruinen � Zuidwolde en Ruinerwold online gezet. Hoogeveen/Zuidwolde waren reeds gereed en Ruinen is nu ook in zijn geheel opgenomen.

      Op dit moment wordt er hard aan gewerkt om ook Ruinerwold voor komend najaar in zijn geheel toegevoegd te hebben.

      De gegevens zijn te benaderen via http://home.planet.nl/~goede017/

      Medio juni komt er ook een nieuwe versie van de schipperslijst beschikbaar, de vorige versie dateert al weer van 25-1-2006.

      Omdat er ook vele personen uit omliggende Provincieen in de database voorkomen, wordt dit bericht ook in enkele andere groepen geplaatst.

      Vgr John de Goede