Re: Voorouders Meinte Ruurds

  • Rob
    Message 1 of 3 , Mar 30, 2010
      Hallo Nynke,

      Heel hartelijk bedankt voor dit uit gebreide antwoord. Het ziet ernaar uit dat er nog niets bekend is wat betreft de voorouders van Meinte Ruurds. We zullen zelf daar een antwoord op moeten zien te vinden.

      De informatie over de boek bespreking was interessant. Ik heb mijn vriend gevraagd of we het voor haar in bezit moeten zien te krijgen.

      Nogmaals bedankt voor uw antwoord.

      Met vriendelijke groeten,

      Rob Rozema