RE: [Friesland-genealogy] Watze Fijlstra.

    Message 1 of 10 , Mar 7, 2010
      Anny, Kees, Johan, Irene etc,

      Het lijkt er op dat Watze’s geboorte helemaal niet aangegeven is. Volgens
      Kees’ eerdere “berekening” aan de hand van diverse aktes moet Watze geboren
      zijn tussen 24-04 en 06-11-1814. In de Sneker BS is in die periode geen
      geboorte van een Watze Fijlstra is aangegeven..

      Het antwoord zal dus uit de huwelijkse bijlages moeten komen, lijkt me.
      Watze heeft bij zijn huwelijken een kopie/exctract van zijn geboorteakte
      moeten inleveren en als die er niet was, heeft hij een akte van bekendheid
      moeten overleggen.

      Met vriendelijke groet

      Nynke van den Hooven

      _____