geneanet

  • Theun Dijkstra
    Message 1 of 12 , Feb 27, 2010
      Goedenavond ,

      eenieder die gereageerd heeft op mijn vraag omtrent Geneanet : hartelijk
      dank voor jullie reacties ! Ik kan hier beslist mee verder !
      Ik was eigenlijk een beetje op het verkeerde been gezet door het plotseling
      opduiken van franstalige teksten . Je krijgt dan een wat rommelige indruk
      van een en ander . Maar als het met de betrouwbaarheid wel goed zit ga ik
      met ze verder . En wat de op het net geplaatste informatie betreft : de
      kwaliteit daarvan is natuurlijk afhankelijk van degene die het er op plaatst
      . Van nature ben ik argwanend genoeg om alles kritisch te bekijken en te
      toetsen aan alle bronnen die ik maar kan vinden .

      Nogmaals dank voor alle reacties , tot zelfs uit Canada aan toe . Ik wens
      eenieder veel plezier en succes toe met onze , in hoge mate verslavende ,
      hobby .

      Met vriendelijke groet ,
      Theun Dijkstra

      Druk bezig met : Dijkstra's , de Haan's , Hoekstra's , Padieskes , van der Meulens , Riemersma's enz.