Re: [Friesland-genealogy] Cornelia Bremer, zoekvraag

  • Hinke
    Message 1 of 5 , Feb 23, 2010
      Peter,

      Geb. akte Cornelia.

      Hille Bremer, 47 jaar, arbeider wonende te Teroele, geeft de geboorte
      van een dochter aan. Geb. 07-07-1905 's namiddag 4 uur te Teroele, geb.
      uit zijne echtgenoote Marijke Andries Kortenschijl, zonder beroep bij
      hem inwoonende. Het kind genaamd Cornelia.
      Getuigen: Hendrik Hoogland 52 jaar ambtenaar
      Jolle Dijkstra Veehouder wonende te Dijken 35 jaar.

      En dat is dan weer het voordeel van het gemeentearchief:-))

      groet, Hinke Woudt-Westra.