  • Jacob Cuperus
    Message 1 of 1 , May 13, 2001
      Wanneer je men een stamboom bezig bent gebeurt het vaak dat er een
      aantal mensen zijn waar je van zegt waar kan ik deze mensen vinden.
      Onderstaand heb ik een voorbeeld. Heeft iemand of is er iemand van de
      medesneupers die zegt deze mensen ken ik, die wonen daar.

      V.14 Jan CUPERUS, geboren op 21-09-1894 te Midlum-Franekeradeel,
      overleden op 23-07-1930 te Leeuwarden op 35-jarige leeftijd, zoon van
      Reinder Reinders CUPERUS (zie IV.9) en Hanne HANDEMA.
      Gehuwd op 34-jarige leeftijd op 22-06-1929 met Johanna Christina van
      EGTEN, 35 jaar oud, geboren op 06-08-1893 te Leeuwarden.
      Uit het eerste huwelijk:
      1. Ida Anna (Jan), geboren op 28-04-1917 te Leeuwarden.

      3. Jannie (Jan), geboren op 10-06-1926 te Leeuwarden.

      Uit het tweede huwelijk:
      4. Reinder Doeke, geboren op 17-09-1928 te Leeuwarden, overleden
      op 01-08-1945 te Amersfoort op 16-jarige leeftijd.

      5. Doeke, geboren op 27-12-1929.
      Gehuwd met Berdina Johanna van EGTEN, geboren op 21-05-1932 te
      Leeuwarden.

      Groetend,

      Jaap Cuperus