Update website

  • Alfons Santen
    Message 1 of 10 , May 9, 2001
      ik heb mijn website weer ge-updated

      de database bevat nu ruim 45.000 namen.
      Belangrijke onderzoeksgebieden voor mij zijn:
      Twente. O.a. Borne, Delden, Rijssen, Wierden en Almelo.
      Zuid-Friesland/kop van Overijssel. O.a. Oost- en Weststellingwerf en
      Oldemarkt.
      NoordBrabant. O.a. Deurne.
      Emsland, Duitsland. O.a. Rhede.
      Noord-Holland. O.a. Beverwijk.

      Namen die meer dan 50 keer voorkomen:
      Altink, Arkink, Asbroek, Assink, Belt, Berg, Bockdam, Boer, Boerkamp,
      Bolscher, Bos, Bosch, Bosma, Bouwmeesters, Braamhaar, Brinke, Brock, Brok,
      Dam, Dood, Dreierink, Dreijerink, Elfring, Elfrink, Esendam, Eshuis, Evers,
      Geels, Geerdink, Gerritsen, Gras, Groothuis, Gruntjens, Haar, Haarsma,
      Hartman, Hege, Helmigh, Hobbelink, Hofstede, Hoitink, Hollander, Holtel,
      Holtkamp, Hondebrink, Horst, Huiskes, Hulscher, Jans, Jansen, Janssen,
      Jongerman, Kamp, Kattelaar, Keppelink, Koenderink, Korte, Kotte, Krommendam,
      Krooshoop, Kuiper, Lammers, Lammertink, Langenhof, Langkamp, List, Lubbers,
      Lucas, Maat, Meijer, Meijers, Mekenkamp, Mensink, Meulendijks, Meulenkamp,
      Midsdorp, Morsche, Morsink, Mulder, Mulders, Muller, Nieland, Nijenhuis,
      Nijhof, Nijhuis, Nijland, Nijlant, Nollen, Olthof, Olthoff, Otten,
      Peddemors, Perik, Peters, Pluimers, Post, Prinsen, Robben, Rouweler, Santen,
      Schepers, Scheve, Scholten, Schutten, Schuttenbeld, Semmekrot, Slag,
      Slaghekke, Slamp, Sloot, Slot, Smit, Snijders, Spenkelink, Spoolder,
      Stavers, Steege, Tijhuis, Tusveld, Vaarhorst, Veen, Velner, Velthuijs,
      Velthuis, Veth, Vetketel, Visschedijk, Vlas, Volberink, Vos, Vries,
      Waanders, Weele, Wensinck, Wessels, Westerkamp, Wevers, Wierik, Wilde,
      Wissink, Wolbers, Wolters, Woolderinck

      M.vr.gr/regards
      Alfons Santen
      E-mail : mailto:santen@...
      Web-site : http://www.xanten.org/
    • Olga
      Message 2 of 10 , Jan 9, 2005
        Na maanden weinig aan genealogie te hebben gedaan, heb ik mijn site weer
        geheel omgegooid en geupdate.

        Op mijn site zijn nu zes kwartierstaten te vinden, en een dezer dagen komen
        daar twee genealgieen bij. De url staat hieronder.

        Gretjes Olga
        http://members.chello.nl/tcd.kroeders/
      • Hugo de Vries [gen]
        Message 3 of 10 , Mar 12, 2005
          De website weer eens bijgewerkt. Database, tekst overzichten, grafische
          stambomen.
          http://gen.kibrahacha.com
          Families: de Vries (Schermerhorn, Spaarndam, Amsterdam), Joha (Eupen,
          Friesland, Leiden), van Asperen (Streefkerk, Sliedrecht, Alblasserdam),
          Kaal/Karel (Wehl, Renkum), de Vries (Amsterdam, Paramaribo), Brook (Sneek,
          Paramaribo), Abendanon (St. Eustatius, Paramaribo), Robles de Medina
          (Spanje, Paramaribo) (39,100+ personen)

          Groet,
          Hugo

          Hugo de Vries
          On December 13, 2005 you might be visitor number 300,000 to
          http://kibrahacha.com

        • Hugo de Vries [gen]
          Message 4 of 10 , Jun 19 3:14 PM
            Lijstgenoten,
            Weer een flinke update van de genealogische database op de website.
            Groet,
            Hugo

            Hugo de Vries
[...]
            (Spanje, Paramaribo) (44,500+ persons)
            On December 31, 2005 you might be visitor number 300,000 to
            http://kibrahacha.com

          • avliegvanderlaan
            Message 5 of 10 , Nov 13, 2005
              Hallo allemaal,

              Onze website www.vliegvanderlaan.nl is na een tijdje weer eens
              helemaal bijgewerkt.
              Er zijn veel nieuwe namen toegevoegd met name in de kwartierstaten van
              Tjeerd de Jong, Jitske van der Schaaf en Elias Nieuwenhuis.

              Groeten van
              Alyt Vlieg - van der Laan
            • Sipke Paulides
              Message 6 of 10 , Dec 22, 2005
                Beste lijstgenoten en medespeurders,

                De afgelopen weken heb ik mijn website geupdate:
                www.paulides.com/genealogie .
                Met gegevens van oa. de families Paulides, De Vries, Wijma, Reitsma,
                Kooistra, Spinder.

                Vanuit Noorwegen: God Jul en Godt Nyttår, en bedankt voor alle contacten
                van het afgelopen jaar.

                Groeten,
                Sipke Paulides

              • Hugo de Vries [gen]
                Message 7 of 10 , Jan 14, 2006
                  A few days ago I updated the genealogical data on my website. Comments,
                  additions and corrections are welcome!
                  Kind regards,
[...]

                  (Spanje, Paramaribo); also Fernandes, Vieira, da Silva, Rosiers (55,100+
                  individuals)
                  On December 2, 2006 you might be visitor number 400,000 to
                  http://kibrahacha.com

                • Hugo de Vries [gen]

                    Message 9 of 10 , Feb 5, 2006
                      Tonight I updated the genealogy pages again!
                      Kind regards,
                      Hugo

                      Hugo de Vries (indeed, family of....)
[...]
                      (Spanje, Paramaribo); also Fernandes, Vieira, da Silva, Rosiers (55,500+
                      individuals), and many others.
                      On October 16, 2006 you might be visitor number 400,000 to
                      http://kibrahacha.com

                    • Rob Hubert
                      Message 10 of 10 , Dec 28, 2013
                        Beste lijstgenoten,

                        Ik heb op mijn website de 100+ personen en de familieberichten uit het Haarlems Dagblad over de periode november 2013 aangevuld. Verder heb ik wat familieberichten en foto's aangevuld bij Aberson, Heijboer en Bentick (NA)

                        Met vriendelijke groet,

                        Rob Hubert, Haarlem
                        Zoekt naar: Aberson, van Brederode, Faure, Heijboer, Hubert, Ripperda, Schuwer, Teding van Berkhout, Westerbeek van Eerten, Witterick

                        Buiten mijn eigen genealogieën ook genealogieën uit het Nederland's Adelsboek en Nederland's Patriciaat op mijn website

                        Kranten- en familieberichten 100+ en ruim 13.200 familieberichten met scan