fam. de Wolf.

  • Irene Visser
    Message 1 of 4 , Feb 4, 2010
      Dag allemaal,

      ben voor een goede vriend bezig en heb al veel gevonden,
      Maar wie heeft onderstaande personen ook in de fam. Of de ouders van
      Broer de Wolf of Jetske van der Wal?Persoonskaart van Jetske van der
      Wal
      Alle gegevens zijn welkom.

      groetjes Irene.

      1 Wolf, de Boer, huw. 2 Wolf, de Broer huw. 2
      Jetske van der Wal (afb. 1 en 2) is geboren op 04-12-1875 in
      hennaarderadeel (146), dochter van Sjoerd van der Wal en martien
      Lefferts Oosterhout.
      Notitie bij de geboorte van Jetske: Geboorteakte Hennaarderadeel, 1875
      Aangiftedatum 4 december 1875, akte nr. 146
      Leffertje van der Wal, geboren 4 december 1875
      Dochter van Sjoerd van der Wal en Martzen Lefferts Oosterhout
      Jetske is overleden in 1953, 77 of 78 jaar oud.
      Beroep:
      dienstmeid.

      Jetske trouwde, 26 jaar oud, op 24-05-1902 in Wymbritseradeel (74) met
      Broer de Wolf (afb. 1 en 2), 24 jaar oud.
      Notitie bij het huwelijk van Jetske en Broer: Huwelijksakte
      Wymbritseradeel, 1902
      Man : Broer de Wolf
      Vrouw : Jetske van der Wal
      Datum : 24 mei 1902, akte nr. 74
      Broer is geboren op 06-03-1878 in Sneek, zoon van Gerlof de Wolf en
      Trijntje (Trientje) van der Sluis. Broer is overleden op 26-06-1956,
      78 jaar oud.
      Beroep:
      olieslagersknecht.

      Kinderen van Jetske en Broer:
      1 Gerlof de Wolf.
      2 Johan de Wolf.
      3 Sjoerd de Wolf.
      4 Trinus de Wolf.
      5 Jan de Wolf.

      3 ShowImage
      6 Dirk de Wolf (afb. 3 en 3), geboren op 02-09-1909 in Woudsend. Dirk
      is overleden op 06-02-1998 in Wodonga (Australië), 88 jaar oud.
      Notitie bij publiceren van Dirk: Title
      DE WOLF Dirk born 2 November 1906; Baukje (nee Eizema) born 28 March
      1912; Dirk B born 2 June 1942; Broer J born 27 January 1946 - Dutch -
      travelled per JVO under Netherlands Australia Migration Agreement
      Series number
      A2478 Control symbol
      DE WOLF D Contents date range
      1957 - 1957

      Access status
      Open Location
      Canberra
      Barcode
      1430385
      Dirk:
      (1) trouwde, ongeveer 21 jaar oud, omstreeks 1930 met Antje Caesarina
      Visser, ongeveer 21 jaar oud. Antje is geboren op 11-11-1909 in
      Wolvega, dochter van martinus Visser en Roelofje Walstra. Antje is
      overleden op 13-08-1942 in Nijehaske (heerenveen), 32 jaar oud.
      Notitie bij overlijden van Antje: Overlijdensakte Heerenveen, 1942
      Aangiftedatum 14 augustus 1942, akte nr. 205
      Antje Caesarina Visser, overleden 13 augustus 1942, 33 jaar, vrouw
      Gehuwd
      (2) trouwde, minstens 34 jaar oud, na 1943 met Baukje Eizema, minstens
      31 jaar oud. Baukje is geboren op 28-03-1912 in Sneek.
      Leeftijd bij belangrijke gebeurtenissen:
      ongeveer 55 Zoon Dirk trouwde met Antje Caesarina Visser (±1930)
      minstens 68 Zoon Dirk trouwde met Baukje Eizema (>1943)

      Gegenereerd met Aldfaer versie 4.2 op 04-02-2010 14:45 door
      irenejolanda.vandermeulen@...

      --
      Met vriendelijke groet, Irene
    • Cor
      Message 2 of 4 , Feb 4, 2010
        Hallo Irene,

        Het kan aan mij liggen maar ik vind jouw vraag niet duidelijk.

        Citaat:
        1 Wolf, de Boer, huw. 2 Wolf, de Broer huw. 2
        Jetske van der Wal
        Snap dit niet.

        Het huwelijk in Wymbrits Datum : 24 mei 1902, akte nr. 74
        met de ouders staat hier al onder.
        En is op allefriezen.nl in te zien.

        Ik voel mijzelf beroerd dus daar kan het aan liggen.
        Gisteren in het ziekenhuis en daarna zeer gammel.

        Maar misschien is het anderen wel duidelijk, zou dus best kunnen.

        Groetjes,
        Cor.

        Subject: [Friesland-genealogy] fam. de Wolf.

        Message 3 of 4 , Feb 4, 2010
          P.S.

          Kan zijn dat Aldfaer dit zo gegenereerd heeft.

          ----------------------------

          Subject: Re: [Friesland-genealogy] fam. de Wolf.

          Datum : 24 mei 1902, akte nr. 74
[...]

          database 4835 (20100204) __________

          http://www.eset.com
        • Irene Visser
          Message 4 of 4 , Feb 4, 2010
            Ach Cor,

            ziekenhuis Toch niets engs of zo?
            En staat er vreemd klop is via aldfear gegaan, zit een 2e huwelijk bij
            een een emigratie.
            Maak er even wat anders van.

            dank je.

            groetjes Irene.