Re: ▪Kerkarchief van Wolvega-Nijelamer-Nijeholtwolde-Sonnega

  • Egbert
    Message 1 of 2 , Feb 2, 2010
      Beste Anton,
      Veel dank voor al dit werk. De doopboeken van Wolvega c.a. bevatten extra gegevens die niet op de website van Tresoar zijn meegenomen, zoals woonplaatsen en enkele achternamen die daar weggelaten zijn. De 17e eeuwse lijst van lidmaten te Oosterwolde c.a. is voor mij ook zeer welkom. En dan niet te vergeten alle overige inventarisnummers van beide kerkelijke gemeentes zoals diaconieboeken en testamenten. De komenden weken/maanden zal ik alles grondig doornemen.

      M vr gr,
      Egbert Lantinga
      Wageningen