Database Hoogeveen, Ruinen, Zuidwolde en Ruinerwold is ge-updated

  • goede017
    Message 1 of 3 , Jan 30, 2010
      Hallo mede-lijstgenoten

      Ik heb zojuist de data-base Hoogeveen en omstreken voorzien van de nieuwste gegevens. Hoogeveen, Zuidwolde zijn nu compleet terwijl in invoer van gegeven van Ruinen in mei, zal worden afgerond. U kunt via onderstaande link alle gegevens, inclusief vermelding van aktes, bekijken.

      http://home.planet.nl/~goede017/

      Omdat deze database ook veel gegevens bevat van personen vanuit omliggende Provincies, is het misschien ook interessant voor andere onderzoekers.

      Vgr John de Goede
    • goede017
      Message 2 of 3 , Apr 8, 2010
        Beste lijstgenoten

        Ik heb zojuist, de nieuwe update van de database Hoogeveen – Ruinen – Zuidwolde en Ruinerwold online gezet. Hoogeveen/Zuidwolde waren reeds gereed en Ruinen is nu ook in zijn geheel opgenomen.

        Op dit moment wordt er hard aan gewerkt om ook Ruinerwold voor komend najaar in zijn geheel toegevoegd te hebben.

        De gegevens zijn te benaderen via http://home.planet.nl/~goede017/

        Medio juni komt er ook een nieuwe versie van de schipperslijst beschikbaar, de vorige versie dateert al weer van 25-1-2006.

        Omdat er ook vele personen uit omliggende Provincieen in de database voorkomen, wordt dit bericht ook in enkele andere groepen geplaatst.

        Vgr John de Goede
      • blauwe- parel
        Message 3 of 3 , Apr 8, 2010
          Dag John,

          Bedankt voor al je werk.

          Ik ben al enkele voorouders tegen gekomen.

          Margaret

          To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com