Gen. Van Der Vorm.

  • Pieke en Frouwkje v/d Schaaf-Beckeringh.
    Message 1 of 1 , May 8, 2001
      L.S.

      Wie o wie heeft aanvullende gegevens over de Hr. "Schelte Van Der Vorm",
      geb/ged. te ???? , als zn. van ???.
      Wat mij bekend is dat hij gehuwd is geweest met "Jitske Aelses Sinnema",
      dr. van Aelze Annes Sinnema en Sara Steenhovius Postma.

      Alle aanvullende gegevens zijn van harte welkom.
      Met vriendelijke groet, Pieke.