Betr: [Friesland-genealogy] Re: Jacob Jelles uit Elsloo

  • tjeerdoenema-t@telfort.nl
    Message 1 of 4 , Jan 20, 2010
      Hallo Sjoerd,

      Bedankt voor jouw antwoord.
      Daar had ik ook al eens aan gedacht, maar de voornamen van die familie komen
      toch niet echt terug in het nageslacht. Vandaar dat mijn gedachte toch meer
      uitgaat naar de vader Eise Jochems, gelet ook op de gegevens uit de stemkohieren.

      Voor zover mij bekend, klopt de naam van de voogd Jacob Jelles wel.
      Toch wil ik nog eens goed naar jouw gegevens kijken.

      Sta voor verdere, mogelijke antwoorden open.

      Met vriendelijke groet,

      Tjeerd Oenema, Hengelo