Re: [Friesland-genealogy] Genealogie Renema

  • N. Zonneveld-Renema
    Message 1 of 5 , May 6, 2001
      Dag Pieke,
      Hartelijk dank voor je uitgebreide beschrijving van het door mij gevraagde Heeremaleen. Ik ga er eens op m´n gemak voor zitten om het na te pluizen, waarbij ik graag gebruik maak van je aanbod een uittreksel van het boek de Vier Bolswarder Lenen t.z.t. te ontvangen.
      Met vriendelijke groeten,
      Nel Zonneveld-Renema
      Message 2 of 5 , May 7, 2001
> [...]
        > Hartelijk dank voor je uitgebreide beschrijving van het door mij gevraagde Heeremaleen. Ik ga er eens op m´n gemak voor zitten om het na te pluizen, waarbij ik graag gebruik maak van je aanbod een uittreksel van het boek de Vier Bolswarder Lenen t.z.t. te ontvangen.

        Hallo Nel,

        Ik zal het wanneer ik het klaar heb het uittreksel doorsturen naar jou
        privé E-mail adres. Maar ik zit voorlopig even met een examen en een
        paar tentamens, dus het kan even duren. Misschien de volgende maand.

        M.v.g. Pieke v/d Schaaf.