Re: [Friesland-genealogy] Walstra - Dijkstra .. aanvulling..

  • Irene Visser
    Message 1 of 3 , Jan 13, 2010
      Hoop dat je er wijs uit wordt, mail me anders even,
      krijg je het mail adres wel even van Gosse.

      Goedenavond Irene,

      Ik zag de vraag over Alle Alles Walstra.
      Volgens mij huwt hij op 10 mei 1872 Doniawerstal met Grietje Sybolts Dijkstra.
      Ik adviseer je die huwelijksacte op te zoeken.

      Met vriendelijke groet,

      Gosse van der Plaats
      Beantwoorden

      Doorsturen

      Beantwoorden

      Irene Visser
      Hai Gosse, was niet voor mij hoor, was een antwoord op een vraag van iemand, ...

      19:11 (1 uur geleden)
      Irene VisserBezig met laden...
      19:11 (1 uur geleden)
      Irene Visser
      aan Gosse

      details weergeven 19:11 (1 uur geleden)

      Hai Gosse,

      was niet voor mij hoor, was een antwoord op een vraag van iemand, die vast zat.

      groetjes Irene.

      Op 13 januari 2010 19:07 heeft Gosse van der Plaats
      <g.vanderplaats@...> het volgende geschreven:
      - Tekst uit oorspronkelijke bericht weergeven -

      --
      Met vriendelijke groet, Irene
      Beantwoorden

      Doorsturen

      Beantwoorden

      Gosse van der Plaats
      Hallo Irene, Ik ben geen groepslid; kan dus niet rechtstreeks communiceren. I...

      19:30 (1 uur geleden)
      Gosse van der PlaatsBezig met laden...
      19:30 (1 uur geleden)
      Gosse van der Plaats
      aan mij

      details weergeven 19:30 (1 uur geleden)

      Hallo Irene,

      Ik ben geen groepslid; kan dus niet rechtstreeks communiceren.
      Ik denk dat in de huwelijksbijlage het raadsel wordt opgelost.

      Alle Alles Walstra was een oud of oud-oudoom van mijn moeder.
      Hij heeft altijd Walstra geheten.
      Misschien kun je de tip van de huwelijksbijlagen inbrengen in de groep.
      En kan iemand het opzoeken.

      Harry van Leuveren op de Phillipijnen kan dat in ieder geval niet.

      Mvg,

      Gosse
      ----- Original Message ----- From: "Irene Visser"
      <irenejolanda.vandermeulen@...>
[...]

      details weergeven 21:03 (4 minuten geleden)

      okee, zal de boel even nakijken en naar hem toe mailen.

      groetjes Irene.

      Op 13 januari 2010 19:30 heeft Gosse van der Plaats
> [...]
      > En kan iemand het opzoeken.
      >
      > Harry van Leuveren op de Phillipijnen kan dat in ieder geval niet.

      Op 13 januari 2010 13:23 heeft Irene Visser
      <irenejolanda.vandermeulen@...> het volgende geschreven: