Aulina Catharina Meijer

  • Fred Reenders
    Message 1 of 1 , May 5, 2001
      Hallo Genealogen,

      Kan iemand iets meer zeggen over Aulina Catharina MEIJER die voorkomt
      in het volgende stukje parenteel:

      Geert Gozens KRUIZENGA, landarbeider, geboren op 12 dec 1861 te Anjum,
      overleden op 11 aug 1935 te Ulrum op 73-jarige leeftijd.
      Gehuwd op ??? met Aulina Catharina Roelfs MEIJER, geboren ???, overleden
      ???. Uit dit huwelijk:
      1. Henderika Egberdina KRUIZENGA, geboren op 19 jun 1889 te Leens,
      overleden op 25 jun 1969 te Groningen.
      Gehuwd op 1 mrt 1912 te Wehe met Marinus REENDERS, geboren op 24 dec
      1883 te Grijssloot, Wehe, overleden op 2 dec 1938 te Montauban, Frankrijk
      2. Gooitzen KRUIZENGA, geboren op 18 mei 1895 te Leens, overleden te
      Bellingwolde.
      Gehuwd op 25 apr 1918 te Winsum met Martje REENDERS, 30 jaar oud, geboren
      op 25 dec 1887 te Grijssloot, Wehe, overleden te Bellingwolde.

      Iemand heeft me ooit haar geboorte- en overlijdens plaats en datum
      opgegeven, maar die kwamen exact overeen met die van haar echtgenoot.
      Dat lijkt me wat overdreven toevallig....

      Vriendelijke groet en alvast bedankt!

      Fred Reenders