Regenbogen

  • ken veldhuis
    Message 1 of 1 , Jan 7, 2010
      Beste Marten, Irene en Andrys,

      Hartelijk bedankt voor jullie reacties - een goudmijn aan gegevens. Ik was vast geraakt door de naam als "Regenboog" in plaats van"Regenbogen" te zoeken.
      Het bevestigd mijn mem's overleverde herinnering, en bovendien schildert een beeld van deze bescheiden man die wellicht, gezien de omstandigheden haar geboorte,  haar leven heeft gered.

      met vr groet,
      Keimpe