zoekvraag Osinga

  • sonja neyen
    Message 1 of 1 , Jan 6, 2010
      Goede Middag,
      Ik zoek gegevens van Tjerk Ales Osinga geb ca 1710 Akkerwoude Murmerwoude en Hiske Martens, ze huwde 25-02-1735 Dantumadeel Hervormde Gemeente. waarschijnlijk vader Ale Tjerks?
      Van dit stel heb ik 5 kinderen maar geen gegevens over afkomst en geboorte van de ouders.
      Is er iemand die mij verder kan helpen?
      vr.gr.Sonja