Re: [Friesland-genealogy] Re: Hemrica

  • Appy de Vries
    Message 1 of 91 , Jan 6, 2010
      Jos;
      Bedoel je dezen;
      Jacob Arjens de Jonge ged.? overl.?
      gehuwd 04-05-1675 te Oldeboorn [ned herv.]
      Antje Jans doet belijdenis 0-8-09-1678 in Oldeboorn
      verder geen gegevens van Antje geb.enz....
      Jacob was koopman op de Weaze en getuige
      bij het huw.van zijn broer in Amsterdam [Johannes]
      Antje was wed.van HylkeArjens [broer],
      weet niet of dezen ook kinderen hadden,jij wel?
      bij Jacob en Antje ;alleen,
      Theunis [Anthonius] Jacobs de Jonge
      geb.10-09-1675 ged.10-09-1680 te
      Oldeboorn
      tr.24-09-1799 Feickjen Popkes
      dr.van Popke Iemes [Rauwerd]
      Vrouck Jacobs [Oldeboorn]
      van dezen verder geen gegevens!
      ik neem aan dat jij de 6 kinderen met partners
      wel hebt?
      groetsjes
      Appy.
      Message 91 of 91 , Jan 7, 2010
        Ja Appy, die bedoel ik. Ik heb ook maar 1 kind kunnen vinden en de overige gegevens heb ik ook niet. De 6 kleinkinderen heb ik inderdaad wel.