Re: [Friesland-genealogy] regenbogen

  • Irene Visser
    Message 1 of 4 , Jan 5, 2010
      Hai,

      even via digitaal archief Leeuwarder Courant.

      zijn overlijden staat

      13-11- 1933 J.H. Regenbogen.

      groetjes Irene.

      Op 5 januari 2010 19:17 heeft Marten <m.tacoma@...> het volgende
      geschreven:

    • Andrys Stienstra
      Message 2 of 4 , Jan 5, 2010
        In augustus 1913 is Johannes Henricus Regenbogen arts in Bozum, zie
        http://www2.tresoar.nl/kentekens/?t=0&nummer=983.

        Andrys Stienstra
        www.andrysstienstra.nl