Re: [Friesland-genealogy] regenbogen

  • Marten
    Message 1 of 4 , Jan 5, 2010
      Hallo Ken,

      Dit kwam ik tegen
      http://www.littenseradiel.nl/index.php?simaction=content&mediumid=1&pagid=37&stukid=69

      Kan je daar wat mee, of had je dit al ?

      Met vriendelijke groet,
      Marten Tacoma

      ----- Original Message -----
      From: ken veldhuis
      To: friesland genealogy
      Sent: Tuesday, January 05, 2010 7:09 PM
      Subject: [Friesland-genealogy] regenbogen

      Beste Lijsgenoten,

      Ne hoor. Geen regenboog! Het sneeuwt hier nl al 4 dagen lang.
      He betreft de naam Regenbogen, en wel de medicus die in 1910 bij mijn Mem's geboorte te Oosterwierum geroepen werd. Ter gelegenheid van haar 100ste verjaardag in April DV ben ik bezig met een korte biogafrie. Van daar.

      Hoe kom ik aan verdere gegevens over deze dokter? Er zou ergens een register moeten zijn. Mogelijke kandidaten zouden de gebroeders Reinier (*1859)en Johannes Henricus (*1863, beiden te Sneek) kunnen zijn.

      Bij voorbaat bedankt.
      mei groetnis,
      Keimpe

    • Irene Visser
      Message 2 of 4 , Jan 5, 2010
        Hai,

        even via digitaal archief Leeuwarder Courant.

        zijn overlijden staat

        13-11- 1933 J.H. Regenbogen.

        groetjes Irene.

        Op 5 januari 2010 19:17 heeft Marten <m.tacoma@...> het volgende
        geschreven:

      • Andrys Stienstra
        Message 3 of 4 , Jan 5, 2010
          In augustus 1913 is Johannes Henricus Regenbogen arts in Bozum, zie
          http://www2.tresoar.nl/kentekens/?t=0&nummer=983.

          Andrys Stienstra
          www.andrysstienstra.nl