Re: [Friesland-genealogy] Gerben Douwes de Jong

  • Douwe
    Message 1 of 5 , Jan 4, 2010
      Nynke,

      Je hebt gelijk. Het ging me om Gerben Jacobs en Grietje Taedes. Redelijk stom van me! Sorry voor het zoek-ongemak.
      Maar goed, ik blijf dus in het ongewisse over de ouders van beiden, begrijp ik. Helaas.

      met vriendelijke groet,

      Douwe

      Message 2 of 5 , Jan 4, 2010
        Douwe,

        Ik heb even gesneupt voor je bij allefriezen.nl. Daar gevonden het overlijden van Gerben Jacobs de Jong, arbeider,overleden te Wier 4-5-1818, geboren te Wier 26-11-1769, gedoopt te Wier 7-2-1773 (dit uit Tresoar) zoon van Jacob Jacobs en Grietje Willems. Grietje Taedes overlijd te Wier 21-12-1824, 53 jaar oud, turfmeetster van beroep. Zij is ook geboren te Wier maar de ouders niet bekend bij de aangevers van haar overlijden.

        Ik hoop dat je hier weer wat mee kunt.

        Groetjes Hilda

        To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com