Laverman-Veenstra fotos

  • prins2000@orange.nl
    Message 1 of 1 , Jan 3, 2010
      Hallo allen,
      Jaren geleden (eind jaren 70) kreeg ik eens een oud trommeltje met fotos van mijn grootmoeder. Deze fotos waren in haar bejaardenwoning door vocht behoorlijk verschimmeld helaas..maar ik was er wel blij mee.
      Ik heb ze deze week weer even tevoorschijn gehaald en verbaasd dat ze toendertijd erg waren verknipt en dat er soms mensen op stonden die ik niet huis kon brengen. Ze moeten uit de Friese omgeving "Buitenpost/Augustinusga/Kollum/Westergeest/Blauwverlaat" afkomstig zijn. Ik heb ze op een aparte pagina gezet zodat ze kunnen worden bekeken. Mocht er iemand zijn die iets herkent dan hoor ik het graag. Mogelijk zullen nog vele fotos gaan volgen binnenkort...
      Website is: http://www.harryenjolanda.nl/wow.php
      Groetjes en alvast bedankt.
      Harry Prins. Emmen.