Binema

  • JP Mels
    Message 1 of 6 , Jan 2, 2010
      Dag Margaret en Douwe,

      Het is in dit geval de verkorte benaming van een stalen frame dat fotografen
      gebruiken om negatieven in op te spannen.

      Zoek op Google maar eens op Durst Binema, en klik op afbeeldingen.

      Groet, Johan

    • Douwe
      Message 2 of 6 , Jan 2, 2010
        Dag Johan

        QED

        Message 3 of 6 , Jan 4, 2010
          Dag Margaret,

          Dit is het bedrijf dat de naam gebruikt.

          http://www.durst.it/durst-phototechnik-ag/home/unternehmen.html

          Mijn Duits is nou niet echt optimaal. Ik zou zeggen, waag er zelf een
          berichtje aan. De ervaring die ik heb vanuit mijn werk met Duitse bedrijven
          is dat zij heel netjes en correct antwoorden.

          Groet, Johan

        • blauwe- parel
          Message 4 of 6 , Jan 4, 2010
            Dag Rita en Johan,

            Zojuist heb ik een e-mail naar ze toegestuurd.

            Ik wacht af.

            Bedankt voor de tip.

            Margaret

            To: Friesland-genealogy@yahoogroups.com