graffoto's bakhuizen, balk, harich

  • jan.hendriks@chello.nl
    Message 1 of 1 , May 4 5:57 AM
      Medegenealogen,
      Ik heb de paar mooie dagen van deze mei-vakantie gebruikt voor een korte fietsvakantie in Gaasterland en heb foto's gemaakt op de RK Kerkhoven in
      Bakhuizen, Balk en Harich (is dit laatste kerkhof RK?).
      Het gaat om de namen Haarsma, Asma, Ettema, de Vries, Bergsma, Sonsma, Agricola, Zalmstra, Meijer, Folmer, Slippens, Hettings, Hylkema, Draaijer,
      vd Hoff, Jansma, Doorenspleet, Huitema, de Boer, allemaal namen die op de een of andere manier in de genealogie van "mijn" familie Haarsma
      voorkomen.
      Ik ga ze allemaal scannen. Mocht je geinteresseerd zijn, laat me dat dan weten, dan stuur ik je een excel-filetje zodat je de precieze gegevens kunt
      nalezen en een eventuele keuze kunt maken.
      vr.gr.
      Jan Hendriks